Det blev en tripp!!

Till Birsta och mellandagsrean!!
Hade lite julklappar att byta och en å annan present att ordna, så jag följde med I och P!
Blev en helkväll, for vid halv ett å hemma igen vid nio!
Inte så fasligt mycket shoppande ändå, mer väntan, 30 min i bilkö från Bauhaus och ner till rondellen, allts den första rondellen nedanför Bauhaus, och sen vänta på mat, då en tjej stal min pizza, så jag fick vänta en kvart extra på nästa pizza....
.
Men lite fynd blev det dock!
Lite stickat på Gina tricot, lite mammakläder på H&M, en till Body butter, så doftar löjligt gott!
En ny parfym på halva priset på Kicks!
Och lite inredning till vardagsrummet!
Kan knäppa kort imorgon kanske.
Nu är jag rätt trött, jobbade från 6 imorse, och så en tur till Sundsvall på det och ingen vila, då är man slut som artist!
.
Tror dessutom att bebis i magen INTE gillar shopping då den spänt och stramat och rört sig nästan konstant från att jag klev ut bilen på första affären tills vi kom hem!
När jag klev ur bilen första gången så var naveln stenhård, och som en knapp liksom, som släppte efter en stund, men det var som om den tyckte att den suttit trångt och jäkligt alla 12 milen och ville hämnas liksom!
.
Nu när vi är hemma igen är den lite mjukare, däremot tror jag den kanske fått hicka nu.
Tror den brukar få det på kvällarna,ganska ofta när jag lagt mig känns nästan lite som nervryckningar eller så i magen, små, regelbundna...ryckningar, eler hickningar liksom, som bara känns inuti magen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååh va mysigt att få höra sånna små detaljer! Mer sånt, om du vill dela med dej! :)

2011-12-29 @ 11:20:33
URL: http://animi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken rolig shopping!! Å jag känner igen mig i både sammandragningarna å hickan i magen... :-)

2011-12-29 @ 12:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback