Ersättare!

Har varit runt lite överallt på byn idag och uträttat ärenden.
Bl.a var jag på Wahlbergs för att kolla om de hade nån julig kofta eller nåt som man kan slänga över nån gammal svart eller grå trasa på julafton. Nån sån hittade jag inte, däremot hittade jag en värdig ersättare till min favoritljuslykta, som jag inte ställt undan sen jag köpte den. Den vita, ni vet säkert vilken den är, har lagt upp en å annan bild här. Men om ni inte vet så ser den ut såhär:
Helt underbar tycker jag ju ändå, men kan ju va kul att byta nån gång!
Så idag hittade jag denna, lite juligare varianten, på Wahlbergs!
Oxå helt ljuvlig!!
Så nu ska den vita få vila lite!
.
Annat nytt är att jag klippt mig!
Skönt med lite tunnare, lite lättare och fräscha toppar!! Var verkligen på tiden!!
Ingen större förändring, bara en uppfräschning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback