Hemma igen!

Har varit till Sundsvall en snabbresa och inhandlat de sista julklapparna!
Sköööönt!!!
.
Eller de sista klickade jag precis hem från internet, så nu är det alldeles, alldeles klart!
.
Däremot tog resan musten ur mig, så nu ligger jag på soffan och dricker julmust, för att få tillbaka musten (haha) och tar igen mig.
Alldeles själv ligger jag i ett tyst hus, då E är på 50-årskalas och tv:n inte funkar...
Mottagningen hade försvunnit igår när E var hemma själv, och det snöade som mest, och efter att han sopat bort snön så har mottagningen aldrig kommit tillbaks...
Så jag får klara mig utan tv.
Tur man har datorn, och så har jag hyrt mig en tjejfilm, och bjudit in I till senare, så som sagt så klarar jag mig nog!
Bridesmaids Poster
Har lite bloggar att läsa igenom oxå, och så kan jag ju alltid kika på Idol på datorn som jag missade igår.
Fast jag har ju uppmärksammat att Amanda vann.
Lite tråkigt för henne då kanske, men bra är hon ju, så det klart att hon förtjänar att vinna!
.
Ja, det var väl egentligen allt jag hade att förtälja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback