I´m back!

Hade som ingen ork, eller nåt vettigt att skriva om igår.
.
Var på Stora ÅVC och lilla ÅVC och akstade kläder skor och annat som skulle kastas, och var på Röda korset och lämnade in tre sopsäckar med kläder, 1 säck med jackor, en med skor och en med skärp och bh:ar.
Vet inte om nån vill ha begagnade bh:ar, men de som jag inte kastade var i bra skick, så kanske!
.
Kändes bra!
Rensat hemma, och kanske nån som hittar nåt fynd i mina säckar!
.
Sen tänkte jag gå på promenad och träna lite, men när jag kom hem, blev jag akut dödstrött, på riktigt, och var tvungen att lägga mig i soffan.
Och så tänkte jag att kanske varannan dag räcker med träning??
Eller så lurar jag bara mig själv..
Ja, soffan blev det i alla fall...
.
Efter middagen tog jag mig en tur till U, har inte varit där sen...jag klippte gräset sist?? Länge sen alltså..
Så det blev surr i soffan till Arga snickaren och Grey´s!
Och ooj, vilket spännande avsnitt av Grey´s.
Såklart Sveriges egna säsongsavslutning, men en hel hög lösa trådar hängandes...

Så nu får man sitta och fundera tills nästa år hur det ska gå!!
En säsong som däremot gärna får sluta, men som aldrig verkar ta slut är Desperate housewives!

Visst skulle jag ligga gärna kunna sluta titta, men när man sett i princip alla avsnitt (inte riktigt, emn övervägande del) så känns det fel att sluta titta halvvägs in i sista säsongen.
Men det känns inte som om det är mycket kvar att hurra för i den serien!
.
Nähä, läsa lite bloggar innan rasten är slut kanske..
Har inte hunnit med det de senaste dagarna, särskilt inte eftersom vårat internet varit begränsat sen förra veckan.
Tar en kvart innan man kommer in överhuvudtaget typ...
Men nu är det ju första december, så nu borde det vara full fart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback