Jaha!

Så mycket brydde ni er om det alltså!!
Inte en enda kommentar!!
.
Jaja, jag blev glad i alla fall!!
.
Vad händer idag då?
Jo, tillbaks till vardagen för många, men jag är ju faktiskt ledig idag oxå!! Vilket inte känns helt fel!
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men det löser sig nog!
Funderade på att åka till Sundsvall, men jag vet inte, ska ju åka dit med E nån dag oxå, så det kanske är bättre att vänta. Har egentligen inte så mycket att handla heller, förutom lite presentkort, men de räcker ju ett tag till!
.
Finns ju alltid saker att pyssla med här hemma!
Laga snöslungan, städa lite, boka tid för gravidmassage, titta färdigt på Jägarna 2, som jag somnade till på juldagen, slappa i soffan (vilket samtidigt innebär att titta på när V spelar Tintin), läsa, gå på promenad...
Ja, har inte så höga krav på denna dag!
.
Nu ska jag se om några andra bloggare vaknat till liv efter julen än!

Kommentarer
Postat av: Helena

Såklart är det ju jätteroligt!! Men det blir ju lätt att man bara skriver på fejjan...

Stort grattis i alla fall!! En riktig karl har du också som tom gick ner på knä - imponerande!!

2011-12-27 @ 10:37:07
URL: http://helenashopkok.blogspot.com
Postat av: Ann-Katrin

Grattis!! Kram från AK

2011-12-27 @ 11:09:55
Postat av: Lena

Det är ju fantastiskt! =) Kram!

2011-12-27 @ 21:34:21
Postat av: lotta

Stort grattis! Vilken härlig julklapp!

2011-12-27 @ 22:22:30
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback