Oj, en tröttvåg drog över oss idag!

Började sex, så då är man ju alltid seg i starten, men idag har jag aldrig kommit igång.
For hem och sov nästan 1,5 timme efter jobbet, men är inte ett dugg piggare för det!!
Mer järntabletter?? vet inte, ska till Barnmorskan på måndag, så då får jag väl veta hur blodvärdet ligger till.
.
Har några få julklappar kvar att slå in, men det blev helt plötsligt tvärstopp! Orkar inte en enda till!!
Men jag ska, innan maten... Jag ska!
Sen är alla inslagna förutom E´s (och de som är påväg med posten så klart).
Det blev så många till E, så jag tror jag ska spara några tills han fyller år i februari.
Måste bara fundera vilka han har mest behov av till jul!
.
Nähä, fyra julklappar kvar ser jag... Stora, det är därför de är så jobbigt... Men nu gör jag det!!
.
Förresten, sitter här i sängen och kommer plötsligt på: det är 14:e december och vi har inte bytt till vintertäcken än!!
Vad är detta?? Tänkte ju nu när snön kom och det varit minusgrader att nästa gång vi byter lakan, till jul, då får det bli duntäcke!! Men nu är det ju plusgrader igen!! Ska det inte bli nå duntäcken i vinter??
Det som är så mysigt att krypa ner i första natten, och riktigt gosa in sig!!
Men i denna värme kommer man ju svettas ihjäl!!
.
Nähä, julklappar var det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback