Så!

Nu var allt gjort, utom att griljera skinkan, men det är strax på G...
Allt som jag orkar i alla fall!
.
Nu blir det snart middag, sen blir det dusch och kanske lite slapp i soffan innan vi far på Näset och väntar in julen!
Imorgon blir det julfrukost och sista avsnittet av Julkalendern!
Riktigt spännande! Jag undrar hur de ska hinna få till denna hristoria på den kvart som återstår!
En riktigt bra julkalender har det varit i år, som fått de flesta fröknarna på förskolan att spänt följa varje avsnitt!
(Om än lite läskig för de minsta kan jag tycka ibland!) Men helt klart en av de bättre!
Sen blir det julklappsutdelning med älsklingen innan vi gör oss iordning och åker ner till svärföräldrarna där vi ska spendera större delen av julafton, tillsammans med mina föräldrar och momma!
På juldagen firar vi på Ede med mina två äldre syster och deras familjer och nån gång 27-30:e blir det till att fira med lillasyster! Många julaftnar blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback