Söndagkväll??

Näe, det är ju inte riktigt det, även om känslan är sån.
Men jobb är det imorgon i alla fall, och jag skulle ljuga om jag sa nånting annat än att jag gärna varit ledig resten av veckan oxå!
.
Har i alla fall haft en slappardag i dag!
Startade snöslungan, äntligen fick vi liv i den, som vi kämpat!!
Men annars är det inte mycket som hänt, tittade klart på Jägarna 2, riktigt bra tyckte jag, sen tog jag mig ett dopp i badkaret, riktigt skönt tyckte jag! Sen blev det middag på Ede och julklappsöppning med lillasyster som kommit hem från Umeå.
.
Nu ska E och V titta på Pirates of the carribbean 4, och jag tittar väl så länge jag orkar, sen blir det sova för imorgon blir det tidig morgon, vilket även resulterar i tidigt slut på arbetsdagen!
.
Och 1,5 vecka på kalendern kan nu nästan strykas!
God kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback