Dag 176

*En timmes rytmisk styrketräning i grupp.
Hmm, kommer nog att benämna detta med "Body pump" i fortsättningen, lite kortare, lite enklare och ni förstår vad jag menar!
.
Shit, pommes frites! Guud, vad jobbigt det var!!!
Trodde nog att jag skulle ha lite mer benmuskler än vad jag hade, eller mera ork i de i alla fall efter alla timmar på crosstrainern. Men efter första låten skakade de, och sen väntade åtskilliga minuter med spring och hopp upp på lådan, breda benböj med sikte på rumpan och när man är så trött så benen nästan inte bär än, då är det dags för utfall!!
Utfall är min värsta fiende!
Det är de enda jag aldrig klarat av att köra en hel låt på Body pumpen!!
Och så skulle vi köra en låt nu, när benen skakar som asplöv, och som avslutning på utfallslåten väntade sista "springet" upp på lådan.... Great!
.
Så efteråt vad jag faktiskt nöjd att jag överhuvudtaget pallade med 1 utfall!! Och faktiskt några till oxå!!
Och även om jag inte "sprang" så gick jag i alla fall den sista minuten oxå, upp å ner på lådan!
.
Det kördes mycket mage oxå, vilket kändes bra, men jobbigt! Och särskilt eftersom jag hade träningsvärk redan innan! Men det kändes bra! Tacksamma muskler att plåga!
.
Imorgon blir det skidåkning hoppas jag, kanske kan "köra bort" lite träningsvärk!
.
Nähä, nu är det hopp i duschen!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vi var skitbra!

2011-02-02 @ 20:28:41
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vad duktig du är! Ge förresten Hanna en kram nästa gång ni träffas i spåret! (det är väl Hanna S du åker med?)Det är iaf vad jag fått för mig!. HIhi. En stor stor kram var det.

Ha en bra kväll. kram lotta

2011-02-02 @ 21:15:56
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack! Japp, det är Hanna!! Ska försöka ordna det imorgon då!! =)

2011-02-02 @ 22:12:54
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Lotta

LÅter toppen!

2011-02-02 @ 22:27:41
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback