Dag 181

*1 mil på skidor!!!!
Wiihoo!!!!
1 mil!!! Vilken MILstolpe!!
.
Me and Hanna!!
Vi är så bra!!
Även min gravida syster som körde en halv mil!!
.
Hmm, har jag berättat att jag ska bli moster??
Näe, det har jag inte, men då gör jag det nu!!
Jag ska bli Moster till sommaren!!!
Superkul!!
.
Ja, i alla fall, 1 mil på 1 timme och ca en kvart!!
Vi är supernöjda!
Körde lite extra när jag kom hem
*30 armhävningar
*cykling, liggandes på rygg, alltså träning för magen.
*"köttbulle och spaghetti", även det för magen.
Körde båda dessa på pumpen i onsdags, riktigt bra magträning, det känns rätt snabbt i de stackars musklerna.
Den andra går till så att man ligger på rygg och om vartannat drar man ihop benen, och lyfter rumpan, sen landar man med rumpan och sträcker ut benen så långt man orkar med svanken i marken.
Alltså typ såhär fast denna man går lite längre:
Jaja, ni fattar...
Sen har jag stretchat lite oxå.
Nu blir det duschen, så kanske jag ska lägga upp nån bild från fotograferingen igår!
.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Mor

1 mil....en milstolpe och ett bevis på vilken resa du gjort!! Kram!

2011-02-09 @ 20:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback