Dag 183

*Body pump
.
Ja, andra gången brukar ju vara värst, och med tanke på mitt tillstånd tidigare idag....
Så är jag fantastiskt glatt överraskad över att det gick jättebra på träningen!!
Jag orkade mycket mer än förra gången, trots tyngre vikter på flera övningar, och jag orkade nästan alla uppåhopp grejerna, och framförallt jag orkade nästan alla utfall!
Visst vilade jag endel benövningar, och skakade ur mjölksyran, men som sagt, bättre än förra gången i alla fall!!
Jag är nöjd för att vara andra gången!
.
Och dessutom känner jag mig mycket piggare nu!!
.
Jag pressade mig inte så mycket som jag skulle kunna, när det börjar bränna och smärta så är jag så snabb att resa mig upp, men jag pressade mig betydligt mer än förra gången i alla fall!!
.
Nu sitter jag nyduschad i soffan och ska se klart Sveriges Mästerkock, sen ska jag gå till sängs!
.
Får se vad det blir imorogn, om det blir mer skidåkning eller om jag ska hoppa upp på crosstrainern, det börjar vara ett tag sen känner jag. Må höra med mina partners in crime!
.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback