Det blidde inget!

Det blev middag hos kära vänner istället för skidåkning!
.
Så kan det gå, men desto mer anledningar att ta i utav tusan imorgon på pumpen!
Och vad var det jag sa sist?? Att jag ska klara ALLA utfall??
Mmm, ska göra mitt allra, allra bästa!!
Fast jag kör utan vikter!!
Än så länge i alla fall!
.
Men det var kul att umgås med vänner oxå!
Det måste man göra!!

Blir väldigt sällan nu för tiden känns det som!
Men desto bättre när det händer!!
.
Nu ska vi gå och sova, eller titta på ett LOST-avsnitt först!
Om inte U ringer på skype först förstås, hade 4 missade samtal medans jag var borta...=(
.
God natt på er!

Kommentarer
Postat av: tasha

middag är mysigt och du behöver inte frysa på backen iaf! :) om du har tid så tycker jag att du ska kika in på min blogg :D

2011-02-22 @ 21:09:13
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: Mathilda

säg grattis till min fina brorsdotter Lexie på hennes 6 månaders dag på min blogg!

2011-02-22 @ 21:21:44
URL: http://mathildaekmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback