En kväll, två galor!

Ska fatta mig kort:
-Fanns både bättre och sämre låtar.
-Sara Lumholdt borde nog ha gått vidare till Andra chansen istället för den tråkigaste låten ever: Sara Varga, om hon, Sara alltså, inte hade sjungit så fruktansvärt dåligt!!
-Cred till Marie Serneholt. Har nog aldrig varit särskilt förtjust i henne, men ikväll var nog första gången jag riktigt SÅG henne., och vad jag såg!! Dags för mitt första OMG här i bloggen!!  Vilken kropp!!
Så vältränad, men ändå inte för mycket, eller för smal.
Ja, riktigt snygg, där har jag nog ett mål för min träning!! =) Haha!
(Bild från hennes blogg )
Hennes prestation som programledare?? Faktiskt ingen aning, tror bara jag kollade på hennes kropp när hon var i bild. Men här ser hon ut som en äkta amerikansk "Host" i alla fall!
Gala 2: QX-galan.
-Betydligt roligare och mindre pretentiös än alla andra galor tillsammans!
-Men å andra sidan, vad kan gå fel när man har denna kvinna som programledare??
Ja, det var allt jag hade att säga.
.
Nu ska jag kika på nå gamla avsnitt av nåt program på nån play-kanal!
.
God natt!

Kommentarer
Postat av: stina

jag tyckte sara vargas låt var bra, men inte en schlagerdænga. och jag håller med om att andra sara sjøng falsk. hon læt som ett barn från børjan, annars var den låten också helt okej.



det ær tur att det inte bara ær jag som ær besatt av færger :) jag ville køpa rosa jættefina sængklæder en gång, men det fick jag inte før stig. då sa han stopp :( låter hærligt att du kan sova extra gott i dina iallafall :)

2011-02-21 @ 18:22:29
URL: http://kalaskula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback