Färdigkörat!!

Ja idag är det ju kör egentligen, men jag har faktiskt bestämt mig för att hoppa av den!
I alla fall för just nu!
.
Jag har ju gjort ett litet träningsschema, och det innebär träning 5 dar i veckan, i bästa fall.
Sen kan det ju alltid hända saker som gör att det blir mindre träning, som en natt i Sundsvall eller en liten förkylning eller dylikt, och det är OK. Men annars vill jag ah de 5 dagarna. Och det innebär ju att det blir 2 lediga kvällar i veckan, och då känner jag att jag inte vill boka upp en av de, utan då använder jag hellre den till att bara vara hemma, eller på att umgås med vänner eller till nåt annat!
.
Vill inte boka upp mig på nåt mer!

Men visst känns det lite tråkigt oxå! Var kul med nya bekanskaper och gemenskapen var trevlig!
Det var jätteroligt att vara med i kören, det är inte det, och jag har aldrig tänkt att jag ska sluta med den, förrän nån dag förra veckan. Det var kanske på tisdagen när kören var inställd, så kände jag: "Vad skönt, en extrakväll hemma! Hmm, undra om jag kanske ska sluta med kören?!?!" Och det kändes så skönt när jag väl tänkte det!
Så då tänkte jag att det måste vara rätt!
I alla fall just nu!! Sen får man se vad som händer!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, vad tråkigt... Men jag hoppas att du kommer tillbaka någon gång!! Du blir säkert sugen när du kommer och lyssnar på oss;-)

2011-02-01 @ 16:19:42
URL: http://helenashopkok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback