Lite till!!

Tror jag gick ner några hekto till nu när jag varit till frissan!! =)
Det blev inga dramatiska förändringar, mer uppklippt, format lite runt ansiktet och lite färg!!
Ni ska få lite före/efter bilder såklart!
Före:
Efter:
Det lustiga är att det ser längre ut nu än innan!!
Och inga extensions!! Men det är tunnare!
Och här kan ni kanske urskilja lite kopparfärgade slingor.
Det är även glansigare och fräschare!! Känns bra!!
Nu blir det middag, sen lite tårtbak och så kommer mina favoritbrudar hit! <3
Nice!
.
Imorgon ska jag åka till Östersund med Mamma, och 2 av min systrar för styling och fotografering!
Ska bli skoj, undra bara vad man ska sätta på sig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback