Mostermys!!

Drog med mig lilla S hem från dagis idag, och har haft en riktig mysdag!
Började med film och vila i sängen!
Tanken var att hon skulle somna, och det gjorde hon oxå, en timme senare.
Fast jag tyckte inte det var så jobbigt att ligga där och kramas!
.
När hon väl somnat så smög jag därifrån och hoppade upp på crosstrainern.
Efter ett tag kom hon ner, och jag körde lite mera medans hon käkade mellis.
Sen blev det lite mera mys innan vi började med middagen.
.
Efter maten blev det det obligatoriska badet, som jag tror tog musten ur oss båda!
Det efterföljdes av hårborstning och nagellacksmålning!
Sen strax efter sju sa hon: Ska vi gå och lägga oss?
.
Så nu ligger hon och slumrar sött i V´s säng!!
.
Vi kan köra en liten tävling. Hon är ju en riktig citatspruta den lilla...
Så nu ska ni få gissa föremålet!!
Här kommer citatet:
"Haha! Men titta vilka rejäla pluttar!!"
Lillpluttan fär några år sedan:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmm, bajskorvar. Eller tuttar!?

2011-02-15 @ 21:45:20
Postat av: Helena

Japp, bajskorvar var det!! Med stolt min och ena fingret pekandes långt ner i stolen!! =)

2011-02-16 @ 17:30:40
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback