Suck...

Om jag var taggad igårkväll så är jag precis tvärtom nu...
Skulle ha sett Mitt liv som Hellner nu istället, igårkväll var jag så taggad så jag kunde inte somna!!
Låg bara och tänkte: "Jag vill!! Jag vill!! Jag ska kämpa! Jag ska ta i! Jag vill nu!!!" typ, och vände och vred mig och somnade alldeles för sent.
.
Idag är trött ett ord som känns väldigt milt uttryckt...
Jag är trött, slut, begynnande huvudvärk, negativa tankar, dåligt humör och vill helst krypa upp i soffan med mjukisbyxor och stanna där resten av kvällen!
Och det skulle jag kunna göra, för jag tror att det är bra att lyssna på kroppen.
Fast nu är det nog itne kroppen så mycket egentligen, som psyket, och jag tror att efter body pump-passet ikväll kommer jag att känna mig mycket bättre!!
.
Så jag lägger upp planen såhär:
*Börjar med att dricka vatten och vila nu.
*Sen blir det middag.
*Sen kanske jag ska kika på sista avsnittet av Mitt liv som Hellner en gång till innan träningen, och kanske få upp lite inspiration igen!
*Och sen ska jag fara på träningen och vända allt det negativa och trötta i mitt huvud till energi, vilja och jävlar anamma på träning och pressa mig ännu lite mera än sist!!
.
Vad tror ni om det?? It´s a plan!!
.
Är förresten lustigtdetta med att pressa sig själv.
Jag tycker att jag har blivit ganska duktig på att pressa mig själv, annars hade jag ju inte hamnat där jag är idag, men nu när jag börjat pumpen, så märker jag att det är svårare att pressa sig själv, när nån annan också pressar! Jag ger upp lättare tror jag.
Eller så är det så att jag är mycket snällare med mig själv än vad jag tror, och än vad träningsinstruktören är!
.
Nähä, var det vila eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback