Argh!!

Näe, nu vill jag vara frisk!!
Känner att jag verkligen vill ta tag i det här nu, som sagt igen "Fokusera på träningen!!".
Sitter och bläddrar runt på lite bloggar och känner att jag bara vill ta i!
En blogg som jag kikat i är Philip Lailainis, som är Katrin Zytomierskas PT.
(eftersom jag läser hennes blogg och hittade honom där...)
Mycket tips och rätt inspirerande när man ser "kändisar" svettas i gymmet!!
Har fortfarande inte ens tagit mig ur soffan, alltså inget städ på övervåningen idag, men å andra sidan så kanske kroppen tycker det är bra, så den är piggare imorgon!
Har faktiskt lite energi, försöker attackera E, men han tycker mest att jag luktar illa...
.
Imorgon blir det till att bära ner crosstrainern igen!!
Här ska tränas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback