Dag 150!

Kanske måste fira det ikväll då!!
I alla fall har hunnit med en del!
*Skotta snö, tungt för ryggen!!
*Gått ner på Hammarn och hem igen, funderar på om det kanske är 7-8 km upp och ner?? Det är ju rätt bra faktiskt!
Sen blev det inte nå armhävningar/hoover, då mina axlar känns rätt trötta, och skidåkning väntar imorgon. Så istället har jag:
*YOGAT!!! Lovely!! Ordentligt oxå, 5 A och 5 B!!! Tror det är första gången nånsin som jag gör 5B hemma!!
Och sen trianglar och torn och lite mera. Och avslappning såklart!!
Riktigt skönt var det, min rygg tackar mig!!
.
Nu ska jag nog däremot lägga mig och sova tror jag, kände när jag satte mig i soffan innan yogan att jag lätt hade kunnat somna, fast först ska jag dricka en liten powerdrink!
Halsen känns fortfarande och näsan rinner lite, så jag kokade ihop lite ingefära, honung, citron och dextropur!
En morot och en apelsin till det borde funka som toppen på moset!

Kommentarer
Postat av: Syster kickan

En liten notis om honungen: Ät den helst som den är eller i ljummet vatten då den tappar sina bra egenskaper vid upphettning!

2011-01-07 @ 17:19:09
Postat av: Anonym

MMen så har det väl alltid varit, att honung funkar bäst i ljummet vatten och inte hett!!

2011-01-08 @ 10:11:46
Postat av: Maria

Grattis till viktminskningen!!!

2011-01-08 @ 10:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback