Dag 157

Och jösses vad jag tränat!!
Om jag får säga det själv...
I närmare två timmar har jag hållit igång!!
Och vad har jag gjort??
*5 min uppv
*40 min crosstrain, en kort paus för EN klunk vatten
*Armhävningar, 50 st, men shit vad de sista var tuffa!! Kändes fortfarande i armarna sen igår!
*Hoover, 1minut! Sen pallade jag faan inga fler...
*Ryggövning som jag inspirerades av här. 3x10 st på varje sida
*Marklyft, body pump-inspirerat
*Några bicepsövningar, inte så många dock, var rätt slut efter armhävningar
*Flyes och en annan body pump-inspirerad axel-övning
*Och några sista, 10 faktiskt, tricepslyft; lösa vikter bakom nacken...
*20 min kinect med V.
*Lite, med betoning på lite stretch! Dumt jag vet, men jag orkar inte!!
.
Man borde sluta tidigt varje dag, så man hinner träna!!
Fast å andra sidan orkar nog inte kroppen med såhär mycket träning varje dag!
Inte min i alla fall! Och inte än!
.
Nu: MIDDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback