Dag 159

*5,2 km skidor (ca 50 min tror jag) Dock med heeelt fel valla. Jag hade en stor isklump under varje skida när jag kom i mål, det förklarade vibrationerna, och bristen på glid...
Trots detta så var jag långt ifrån slut i kroppen när vi var klara (hade jag haft bättre glid hade jag tagit ett varv till i spåret!) , och förbannad dessutom, så jag for hem och nu har jag spenderat den sista timmen till:
*30 min crosstrain
*40 armhävningar
*3x1 min hoover, på tå!! Provade även armhävningarna på tå, men tusan, orkade inte ens en!!
Tänkte köra den där ruggövningen oxå, men kom på nu att den glömde jag....
*Stretch
.
Nu är kroppen slut.....
Skönt!!
.
Äter lite mellis nu, sen jag fortsätta med V´s rum. Vi började flytta om lite där förut, men hann inte klart, så jag lovade att jag skulle göra klart det åt honom!
.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback