Dag 162

Vilodag igår, vilket var riktigt skönt, och jag trodde jag skulle känna mig stark idag!
ICKE!!
SKiiiiittrött hela dagen till att börja med. Så jag stod och gäspade på Crosstrainern!
Blev inga skidor idag, hinner bli så mörkt!
Ja, i alla fall så blevd et
*3 min uppv
*60 min crosstrainer!!
Dock med en massa pauser den andra halvtimmen.
För när jag stått ett bra tag så tänkte och kände jag "nja, nu har jag nog stått närmare 40 min. Och då är det ju rätt lugnt om jag tar en liten paus nu, för de sisa 20, då känns de bara som nerförsbacke liksom! 2/3 avklarade!
Så jag hoppade av, skakade benen lite och kikade hur lång tid jag hade kvar: 32 minuter!!
Gaah, inte ens hälften ju!! Kändes riktigt, riktigt tungt!!
Men jag hoppade upp igen, tänkte; Ja men, 40 i allafall, hoppade av igen: 18 min kvar. Suck!! På igen, kämpade, började tveka Hur ska jag göra? Ska jag ge mig? 45 min är ju bra i alla fall Eller, näe, liiiite till hoppade av: 13 min. Men va FAAAAN, är klockan gjord av kola?? Men det är ju INTE ENS en kvart kvar! Kom igen Helena, nu fortsätter du!! Du ger inte upp!! Leker alltså lite Jillian med mig själv! =)
Hoppar upp igen, seg som tusan i låren, men jag kämpar och kämpar!
Måste ta en paus igen (när hjärnan väl börjat spela med en så ger den sig inte!): 6 min kvar och då känns det inte längre omöjligt! Hoppar upp igen, och lägger i 6:an, så det går riktigt tungt i kanske 2-3 min, sen ger jag järnet tills klockan pep!!
.
Och 60 min var avklarade.
Eller för all del 59 då, med mina avhopp!
.
Tänkte yoga oxå, men efter två solhälsningar så håller jag på att ramla ihop!
Mina ben skakar och min mage hungrar!! Eller hela jag skakar, tror att mitt blodsocker låg vääääldigt lågt!
Så just det
*2 solhälsning A
.
Nu har jag och E precis tagit ett varmt, långt bad!!
Jag är egentligen redo att lägga mig och sova, men E lät tveksam.
Får se om jag får med honom upp på några LOST-avsnitt i alla fall!!
Så kan jag sova sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback