Dag 163

*5,2 km skidor!!
Med fantastiskt glid!!
Har aldrig under hela mitt vuxna liv haft så bra glid!!
de två första kilometrarna gled jag fram med ett leende på läpparna!!
Som jag sa innan, det är för dessa temperaturer mina (eller ja, Jonas) skidor är vallade!!
.
Vi åkte hela tio minuter snabbare än sist, 40 min för att vara exakt!
Hade nog nästan velat åka ett varv till, men när man jobbat hela dagen så har man inte lika mycket energi, som när man åker det första man gör på helgen!
Härligt var det i alla fall, och fortsatte hemma gjorda jag.
*4x1 min hoover
*30 armhävningar, dock 2x15, istf 10 åt gången som jag brukar göra, liite jobbigare måste jag säga, tror att jag låter musklerna jobba lite mera då oxå, eller??
*Sit-ups
*3x10 marklyft
*3x15 flyes (axelövning)
*3x10 biceps
*3x10/sida tricepspressar. (Alltså man står på alla 4 och har överarmen i vinkel med kroppen, och pressar upp underarmen med en vikt i handen!
*Stretch!
.
Jag har mycket höga tankar om vägningen imorgon!!
.
Nu ska jag få äran att följa med E och skruva med hans bil.
.
Kul.

Kommentarer
Postat av: "beundraren"

hej!

helsike va du inspererar mig, tycker du är så himla duktig. Går in varje dag och kollar din blogg =). Den 3 januari började jag min träning,längdåkning,simmning och hopprep..

Du har ju hållit på en del ser jag får man vara så fräck och fråga hur mycket du har gått ner sen du började..

2011-01-21 @ 11:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback