Dag 167

*5 min uppv
*40 min crosstrain
*50 armhävningar
*3x1 min hoover
*3x15 flyes
*2x10 tricepspressar
*3x20 biceps
*10 glid med AbSlidern.
Som jag kom på att jag hittade och körde i helgen.
Och blev lite besviken då jag kom på att det antagligen är därför jag har träningsvärk i magen, och inte pga skidåkningen...
.
Men men, magen har i vilket fall som helst tränats och det är ju alltid positivt!!
.
Och förutom kanske lite mer svett än vanligt (om det inte beror på att det är varmare inne pga plusgrader ute) så gick det riktigt bra, trots förkylningssymptom!! Eller jag kände knappt av det!!
Hoppas det inte blir värre tills imorgon bara!!
.
Nu avrundar jag kvällen med en dusch och en kopp c-vitaminbomb!
Blir många såna nu!!
.
Nu är min nästa fundering imorgon, enligt mitt träningsschema står det vila, men jag slutar ju tidigt, och om det inte händer nåt drastiskt med förkylningen så är jag riktigt sugen på att ta nå varv i skidspåret!!
Hmm, hur göra?? Det blev ju så gott som vilodag igår, vilket det inte skulle ha blivit...
Men äh, jag är flexibel, får bli vilodag på onsdag då i såna fall!!
.
God kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback