Förresten, vad tror ni om frågestund??

Alla (många stora, kända) bloggar har frågestund, vilket jag tycker känns väldigt löjligt att ha, då min blogg känns väldigt liten, och de flesta som läser den känner jag nog ändå, mer eller mindre.

Och ni är ju alltid välkomna att ställa frågor såklart, och det brukar ni ju göra om ni undrar nåt tror jag, men jag tänkte att vi provar en gång i alla fall. Ni kanske vill ha det, vad vet jag??

Om det kommer in många frågor, så kanske vi kör igen nångång, annars så skiter vi i det, och ni ställer de frågor ni vill, när ni vill, OK??

Men shoot!!
Fråga på tills ikväll!!

(Fick precis veta, eller påmindes om föreläsning ikväll 17.00-19.30, så det lär väl inte bli varken städning eller träning ikväll då...Argh, hade heeelt glömt bort den!!)

Kommentarer
Postat av: Helena

Ok, en fråga då!

Nästa "dröm" som går i uppfyllelse, vad tror du det blir?

2011-01-12 @ 14:18:56
URL: http://helenashopkok.blogspot.com
Postat av: Paulin

Ja, jag har en fråga! :D

Hur/var/när började du och Emil "dejta"? För jag antar att ni hade varit bekant ett bra tag innan dess? :P

2011-01-12 @ 19:48:48
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Kickan

Vad vill du bli om inte dagisfröken?

2011-01-12 @ 23:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback