Hmm,undra om jag måste??

Det är ljusstakar och julstjärnor jag pratar om.
Känns som om vi är rätt ensamma om att ha de kvar!
Och det är inte för att det är särskilt mysigt heller, utan mer för att jag inte orkar/hinner.
Jag får hävda att jag kör mer på "Julen varar ju till påska" än "20:da knut, då ska julen ut!"
Och jag verkar ju vara den enda i huset som fortfarande har julgardinerna uppe! Ingen annan har ju tagit ner de heller!
.
Och skulle även ha röjt i hallen, som var på bättringsvägen där, när jag rensade E´s garderob, men som helt otroligt fort blev ännu värre när jag röjde i V´s rum...
Ska försöka ta nåt kort och visa er, kanske lite roligare än all text, men det blir lite samma där, jag orkar/hinner inte. Prioriterar träningen rätt mycket just nu!
Så får de andra komma sen.
.
Skulle även ha ringt Folksam och höra vad de har att säga om min soyabadade mobil...
.
Tänkte ni skulle få se lite av de där kläderna jag hittade i katalogen igår oxå!
Som jag vill ha, men inte köpa!
De med röda siffror är från rea-katalogen...
Ja men lite såna basics!
.
Nähä, nu var E redo för LOST, så bäst att borsta tänderna och hoppa i säng!
.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Mor

Den ljusblåa klänningen var fin!!

2011-01-20 @ 10:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback