Imorgon då?

Ja, då är det vägning igen!
Har inga höga tankar om den, då det är den tiden i månaden när man kan väga mer, och då jag inte tränat på hela veckan, förräns ikväll!
Är faktiskt nästan redan nu sur för att jag stått still/gått upp ännu en vecka!! Känns som om det inte hänt nåt på länge!!
Men, men, man vet aldrig. Nu när jag är så gott som frisk igen så ska jag ju köra järnet och gå ner en massa vikt framemot sommaren!
.
Ibland känns det som om det går en månad mellan vägningarna tycker jag!!
.
Imorgon ska jag även försöka boka en klipptid igen, då det var stäng sist jag var dit!
Och köpa mig en ansiktskräm!
Då min varit slut i nån vecka, mitt ansikte gillar inte det!!
.
Och så ska jag på Skoaffärn och inhandla mig ett par jobbarskor (och kanske nå andra skor på rea!!)
Har bestämt mig för att inte köpa de där dyra skorna, för 1500:-, det går inte ihop med mitt löfte om att spara pengar! Så det får bli nåt annat, kanske ett par nya foppa bara, de är lätta att slänga på sig på jobbet!
Kanske nån av dessa
Damtoffel biosandalNetwork damsandal
Viking Whale sportsandalEmma sandal arbetssko
Oavsett vilken av dessa jag tar, kommer jag att få pengar över på tillgodokvittot, och de har rea!!
Hmm, kanske rent av kan shoppa, trots shoppingförbud!!
Hihi!!
.
Nähä, duschen var det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback