Inspirerande

Shit, vad inspirerande det ÄR att läsa träningsbloggar!! Fast jag bara gjort det i....två dagar!!
Men jag känner bara hur jag vill sätta igång!! NU NU NU!!
Dessutom vimmlar det av utmaningar överallt!
Katrins utmaning håller på till 25:e (?) maj när Ringo fyller år, i samarbete med PT Philip och på Olgas blogg har Olga startat en jeansutmaning där man får maila in en bild på sin "drömjeans" som man vill komma i!! Den pågår till 31:a mars!
.
Detta är högst aktuellt för mig då det hängt ett par i jeans i sovrummet sen 1-2 år tillbaka, som jag SKA komma i!
Dock är planen nu att jeansen även ska bli förstora innan jag är nöjd!
Har varit upp och provat de nu, och även om jag inte gillar bilden, ÖVERHUVUDTAGET, så ska ni få se den!!
Jag kom faktiskt i dem i alla fall, de gick inte igen, men jag kom i de!!! Har inte provat de sen jag hängde upp de, men då så tror jag de gick upp till höfterna, sen tog de stopp!
Jaja, såhär ser de ut idag!
Remember it, för nästa gång ni ser de så ska de sitta perfekt!
.
Eftersom det blev föreläsning ikväll så skippar jag crosstrainern och träning ikväll, och kört hårt imorgon istället, förhoppningsvis ännu friskare!! Hur sugen jag än är på att träna!!!!
.
Ett annat tips som jag känner att jag ska ta åt mig av är att dela upp träningsområdena över veckan, jag ska inte köra hela kroppen, både kondition och styrka alla kvällar.
Utan kondition 3-4 gånger i veckan och styrka 2-3. Fast fan, näe det känns inge bra.
Jag vill ju köra kondition jämt ju, känns som om man förbränner mest då, och så har jag ju inte så mycket styrkeövningar att göra heller... Hmm, för fundera lite på detta...
.
Ska nog sätta mig ner och skriva upp all träning jag brukar göra, och se om jag kan göra ett slags veckoschema över träningen, så jag ser att jag hinner med allt, och kanske kan dela upp det några kvällar, och köra några kvällar med båda. Ja, det ska jag göra!
.
Ni ser, det är tokinspirerande!!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Och jag vill bara säga att DU är också jätteinspirerande! Jag skulle också börja behöva träna, bli starkare och smidigare i kroppen, och DU inspirerar mig! :) Du är så duktig!

2011-01-12 @ 21:44:56
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Johanna

:O kom ihåg att du har pratat om jeansen och nu är de ju inte alls långt kvar tills de sitter! Fan va duktig du är!

Vet med mej själv att det är just när man provar gamla kläder som man märker den största skillnaden! Och de är ju jätte kul att se det(ja, när det går åt rätt håll ;p)!

Sen håller jag med Paulin, du är verkligen inspirerande!



Kram

2011-01-13 @ 13:13:17
URL: http://animi.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack å tack! Har svårt att känna att jag skulle inspirera nån, letar ju inspiration själv överallt! Men det känns häftigt att höra, vore ju skitskoj om man hjälpte nån annan på traven!!

2011-01-13 @ 17:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback