It´s working again!!

Så, nu verkar de ha fått ordning på grejjan!
Man blev helt handikappad igår, då jag fått tre sms, och två av de skickade flera gånger och undrade varför jag itne svarade!! Inte så lätt när
1. jag hade inga pengar på mobilen (som knappt hade funkat även om jag haft det!!)
2. Internet inte funkade så jag kunde fylla på
och 3. E´s mobil inte heller funkade...
.
En nu är allt i sin ordning igen!
Nu ska jag strax gå och laga mat!
God lasagne blir det det idag! var länge sen vi gjorde det!
Ska se om jag hittar nå bacon i frysen bara, annars får vi skippa det!
.
Sen får vi se vad som händer!
Det känns som om jag vill göra en massa saker, jag vet bara inte vad, och om jag borde göra det, eller om jag borde ligga i soffan och vila ryggen!?! Det går som lite upp och ner med ryggen, det är konstigt!!
.
Jaja, vi få la si, hur de bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback