Ojdå...

Vet ni att nu har jag skrvit om den här inledning fyra gånger!!!
Fyra gånger har den försvunnit!!
Men vad gör det?? Detta blir den sista hoppas jag!!

Ja, det har ju inte direkt svämmat över av frågor, så jag tror att vi är överens om att detta var den första och sista frågestunden på denna blogg.
Om det inte dyker upp några tusen nya läsare då med en massa nyfikna frågor!

Självklart är ni alltid välkomna att fråga nåt i alla fall, om vad ni vill och när ni vill!

Och icke desto mindre ska jag svara på de tre frågor som faktiskt kom in!

Here we go!


Nästa "dröm" som går i uppfyllelse, vad tror du det blir?
Min enda dröm just nu, förutom att gå ner i vikt, är att åka utomlands!!
Och det är det som är mitt nästa mål, då jag räknar som att viktnedgången är "in progress".
Detta år ska jag spara pengar så jag kan åka till antingen
*Hawaii

*Karibien, spelar inte så stor roll vilken Ö

*Indonesien, gärna Bali.

Och detta är en dröm som SKA gå i uppfyllelse!! Så de så!
(Sen att vi ska renovera/bygga om/bygga ut huset kommer förmodligen att senarelägga den, men jag försöker ignorera det just nu och tror att om ca ett år så har jag sparat ihop pengarna! Kommer nog inte att bli så, men låt mig tro det i alla fall, det ger mig hopp!!)

Ja, jag har en fråga! :D
Hur/var/när började du och Emil "dejta"? För jag antar att ni hade varit bekant ett bra tag innan dess? :P
Ja, vi hade väl känt till varandra innan, om än vi inte kände varandra så bra.
Det började när jag bodde tillsammans med min kusin A, och E hade gjort slut med V´s mamma. Då började de umgås rätt mycket, så även jag hängde ju på då. Efter ett tag så blev det väl lite mer flirtande mellan oss och nångång runt jul 2004 (tror jag, haha!) så blev vi väl som tillsammans. Det var väl lite si och så, och till sist så var det kusin som frågade hur det egentligen var, då jag tror han tyckte det var lite oseriöst, och jag var väl rätt osäker oxå, så det blev ett samtal med E som resuterade i att det tog slut. Detta var runt påsken -05. Vi umgicks väl lite ändå, men bara på ett vänskapligt plan. Sen blev det sommar och vi började umgås mer och mer, men bara som kompisar, ända tills sista helgen i juli, då vi for till Fäviken Game Fair. Och där blev vi tillsammans igen! Jag var såååå lycklig den kvällen, hade velat detta ända sen det tog slut!! Gick runt med ett stort flin på läpparna hela kvällen!! Minns att E frågade "Men varför ler du sådär fånigt hela tiden??". Dock blev E skitfull och var inte så trevlig hela kvällen, så jag säger att det var tur att vi varit ilag innan, annars hade det nog inte blivit nåt!!
Men sen dess har vi varit tillsammans i alla fall, 6 år till sommaren 31:a juli.
(Förutom en veckas "paus" som jag kallade det, men E säger att "Antingen är man tillsammans, eller så inte" så enligt honom var det slut, men den veckan räknar vi inte riktigt med, minns inte ens när den var. Den gången var det jag som hade lite tvivel... Men tillslut kände jag att "Nåt som känns så fel kan inte vara rätt" så vi blev tillsammans igen, och har varit det sen dess!

Vad vill du bli om inte dagisfröken?
Ja, detta är en fråga jag ställer till mig själv! Tyvärr har jag inget bra svar...
Har funderat lite kring Florist, på senare år nåt med Foto, eller "Nåt med data" kanske, men jag har som inget drömjobb riktigt, eller jag har inte kommit på vad det är än. Har suttit och kikat i Miun's kataloger, men aldrig hittat nåt som känns "Yes, detta vill jag göra!".
Nån som har nån idé, nåt ni kan tänka er mig som??
Säg gärna till!!

Ja, det var väl det då!
Lite kul att fundera igenom sig själv lite!!

Nu ska jag tvinga ut barnen i det fina vädret!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback