Torsdag

Och bara 1,5 dag kvar till helg!
Imorgon efter jobbet bär det av till Töva för umgänge med Kusin och P!!
Ska bli skoj!!
Både att komma hemifrån och att umgås med de!
.
Och även för att handla lite på lördag!
Lite surt eftersom jag egentligen SKA spara pengar, men det är ju "måste"-saker känns det som.
*Mobil
*Crosstrainer
*och presenter till alla nära som fyller år!
Bl.a Älskling fyller snart.
Och jag har absolut INGEN ANING om vad jag ska köpa till han.
Brukar alltid hitta nåt, eller ja just ja, kanske har en idé!!
Men han önskar sig ALDRIG nåt, och behöver han nåt så köper han det själv!
.
Sen tänker jag såhär: om jag skulle hitta allt till fantastiskt billiga priser så kanske det finns utrymme köpa
*skidor
t.ex från Team Sportia
*skidkläder
t.ex från Team Sportia
CRAFT PXC STORM TIGHTS MENCRAFT PXC STORM JACKET MEN
*träningskläder
t.ex från Stadium
NIKE W DF CAPRI BLACKNIKE W VICTORY TANK BLACK
också!!
(Ja, jag vet att det inte kommer att hända, och att jag i såna fall borde spara pengarna.... Men döm mig inte, jag är tjej!! Jag älskar att shoppa!!)
.
och så en lampa till V´s rum får vi inte glömma!

Kommentarer
Postat av: lotta

Äh shoppa på du! Man blir ju glad av det!...men kanske inte plånboken..

Ha en trevlig helg!

2011-01-27 @ 18:59:29
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja, det blir man!! Men man ska ju ha mat hela månaden sen oxå!! Får se, är riktigt, riktigt sugen på lite skidkläder nu, och kanske kanske finns det lite utrymme i budgeten!! Om inte nån säljare lurar på mig nån dyrmobil med nå extraförsäkringar!!

2011-01-27 @ 20:26:24
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback