Träningsschema - förslag

*Måndag - Crosstrainer + kinect
*Tisdag - V I L A + promenad till och från kör
*Onsdag - Funderar på att börja på styrketräning på Hotellet 18.00 + kortare yoga-pass
*Torsdag - Crosstrainer + styrketräning
*Fredag - V I L A
*Lördag - Långpromenad/skidor och fullständigt yoga-pass
*Söndag - Skidor/crosstrainer + styrketräning
.
Vad tror ni?
Känns detta OK??
För mycket/för lite??
.
Det är ungefär som jag har tränat hela hösten, men nerskrivet typ...
Och eftersom jag är en flexibel människa kommer jag att kunna ändra som jag känner för t.ex de dagar jag slutar tidigt kanske jag kör ett varv i skidspåret istället för crosstrainer, och framåt våren ska jag ut och springa eller så kanske jag helt enkelt vill vila på söndagen, men träna på fredagen.
Det är OK!
.
Men som ett grundschema liksom.
.
Jag tycker det ser bra ut!
Fast tiden räcker inte till...
Skulle vilja börja simma igen, iofs blir ju det inte så ofta i såna fall...
Men zumba skulle jag oxå ha klämt in nånstans... Kanske får varva det med kinect, eller köra det på helgen om det är omöjligt väder.
.
Näe, skulle jag duscha eller?? Börjar 6.00 imorra bitti!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vet att Malin på brödbiten skickat en förfrågan till medborgarhuset (tror jag det var) om dom kunde komma hit till Hammarn och köra Zumba 10 ggr... låter ju väldigt kul må jag säga!

2011-01-14 @ 10:04:55
URL: http://helenashopkok.blogspot.com
Postat av: Helena

Åh, vad skoj det vore! Även om man har skivorna hemma så blir det inte samma sak, särskilt inte med ett litet vardagsrum!! Men det kanske blir lättare att göra hemma, om man får träna nån annanstans oxå!

2011-01-14 @ 10:48:48
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Mor

Tom jag skulle tycka att det vore kul och vilja vara med då!!

2011-01-14 @ 12:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback