Tusan oxå!

Förkylning hänger kvar!!
Dock rätt pigg i kroppen, men hostan vägrar ge med sig!!
Och den i sin tur gör kroppen trött i alla fall...
Och halsen tycker inte om när jag gör nåt mer ansträngande...
Som det känns just nu blir det ingen träning idag heller... Suck...
Det enda positiva är ju att hostan tar fantastisk bra på magmusklerna!! Haha!!

När jag blir frisk, då ni....
Då blir det åka av!!

Ska försöka mig på övervåningen ikväll i alla fall...
Ikväll blir det inge soffliggande, inte heela kvällen i alla fall!!

Kan i alla fall berätta att vi såg en film för nå vecka sen...

Och mm mmm mmmmmm..
Ashton Kutcher ligger nog rätt långt upp på listan "Världens sexigaste man"!!!
I alla fall min lista!!


Jag förstår vad Demi ser i honom..
Ja förstår bara inte vad ser i Demi som han INTE ser i mig... =)

Me like!

Ja, vad jag tyckte om filmen??
Jo, den var väl rätt OK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback