Upp å ner, ner å upp!

Så känns det idag!
Ena sekunden känns det som om man bara blir sjukare och sjukare!
Och nästa så känner man sig rätt pigg!!
.
Vill vara helt frisk!
Vill inte skriva nå mer om förkylning hit och snor dit!!

Jag vill vara frisk och skriva om träning hit och träning dit!

Å, just ja, kan ju berätta att jag har träningsvärk i magen i alla fall!
Och det enda jag ägnat mig åt i träningsväg sen i torsdags är skidåkning!
Detta tar jag som ett bra tecken på att min åkteknik förbättrats!!
Istället för ont i ryggen så har jag träningsvärk i magen!! Kanon!!
Har som många andra som tränar blivit bästa vän med träningsvärken!! =)
Och det kändes riktigt bra när jag åkte oxå, förutom uppförsbacken så kändes det bra i kroppen att åka!
"Upp med bröst och in med rumpa" tänker jag!
.
Får se hur statusen är när jag kommer hem idag!
Siktar på minst en halvtimme på crosstrainern och lite styrketräning.
.
Förresten så är det himla kul, ni som kommenterar och berättar vilka ni är!
Tack!
Blir så himla stolt att JAG motiverar folk!!
Jag är så stolt och nöjd för min egen skull, att jag lyckas peppa mig själv, och så påstår ni att jag motiverar er oxå, det låter ju helt osannolikt!! Men väldigt kul!! Blir ju ännu mera stolt över mig!
Och över er såklart!!
.
Hej på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra Siljeholm

tjosan, är det bra skidspår i pålgård? eller äre nå "hemmagjort" ;)

2011-01-24 @ 18:43:43
URL: http://sandrasiljeholmsfoton.blogg.se/
Postat av: Sandra Siljeholm

tjosan, är det bra skidspår i pålgård? eller äre nå "hemmagjort" ;)

2011-01-24 @ 18:44:20
URL: http://sandrasiljeholmsfoton.blogg.se/
Postat av: Helena

Hallå! Jodå, det är bra! Det är sladdat och draget med spårmaskin, så det är inte bara nå upptrampat! Men det finns inge lyse här!! Ca 3,7 km ryktas det om! Härligt spår med uppförsbacke i början, sen utför och sen är det rakt!

2011-01-24 @ 19:02:34
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback