Vilodag!!

Och den ska spenderas i vila!
Ska bara vara hemma med Älsklingen!
Vi ska äta gott kött med hemmagjorda klyftpärer och supergoda champinjoner!
Sen ska vi mysa i soffan, kika på
och snaska på
och så fyndade jag en ask
Vi har faktiskt inte haft en enda chokladask hemma i jul, så jag tyckte vi var värda det!!
Såklart är mitt belöningssystem för mig själv lite dumt, men förhoppningsvis så äter jag inte så mycket, utan bara tar nån bit!!
Annars så blir det ju bara till att träna ännu hårdare den här veckan då!!
.
Ja, som sagt, myskväll blir det här, och ni är tyvärr inte bjudna!
Så vi syns imorgon!!
.
Och då hoppas jag att fler har berättat vilka ni är!!
Just nu är det NOLL!!
.
Kom igen nu, bara gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback