Hallå, det rullar på!

Hmm, ni får kanke räkna med lite färre inlägg nu udner sommaren...
Känner att tiden räcker inte riktigt till, och inte orken heller för den delen.
.
Vågen visade i alla fall på -0,4 igår.
Inga mirakel, men åt rätt håll i alla fall.
Funderar på att sluta väga mig nu i sommar, och återta träning/vägning till hösten igen.
Känner att det inte alls funkar så bra nu.
Alltså inte sluta träna, bara inte göra det lika frekvent och lika seriöst som tidigare, och förhoppningsvis senare.
.
Idag står kusinträff med E´s kusiner på schemat i alla fall!
Supertrevligt brukar det vara!
Så nu håller vi på att förbereda mat, tvätta och ska snart bege oss mot Långk*knäset där kvällen ska tillbringas!
.
God mat, trevliga kusiner, roliga lekar och kanske ett kvällsdopp väntar!
Och jag har längtat sen i torsdags efter att få gå och lägga mig i sängen i stugan och sova!!
Det är så skönt!! Så jag planerar i alla fall en tidig kväll, vilket brukar funka bra eftersom jag INTE 'r en av Kusinerna, och därmed inte märks om jag smyger iväg!
.
Imorgon blir det kusinkams hos svärmor oxå, mumsigt!!
.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback