Kameratömning!

För att försöka sona mitt brott, med dålig uppdatering kommer här en liten bildbomb från den senaste tiden!
.
Kloterspel på midsommardagen!
Här är en prästkragesäng, som jag såg en morgonpromenad!! Vackert!!
Här är före och efter skrotet som vi letade fram ur skogen och körde på ÅVC
Tyvärr så syns det inte så stor skillnad, förutom Volvo valpen som försvunnit, för allt skrot och skräp låg så långt undanstoppat under naturen... Men VI vet ju att det är skillnad!! Och miljön!!
.
Och så var det ju premiärfisket!
Och fina I som fastnade på ett väldigt lustigt kort, ser ut som om hennes näsa växer!!
Och mitt kort ser väl lika roligt ut det, bara ändå...
Och så min himla härliga torsdag, när jag låg alldeles själv på bryggan hela eftermiddagen!
Och så var det kusinträff då!! 10 kusiner av 17 hade samlats, med några respektive för grillat, lekar i skogen och trevlig samvaro!!
Nu ska jag uppdatera mig i lite bloggar, har inte läst en enda sen i torsdags tror jag...
Och sen duscha för att fara iväg på konsert med U!!
Mysigt, ska ta med kaffe och fika oxå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback