Usch och fy!

Åh, vad jag har dåligt samvete över att det blir så lite skrivet här just nu.
Och nu börjar sessutom det bli det enda jag skriver, när jag väl skriver... Ännu tristare...
.
Har i alla fall haft en kanonhelg!

-Fredagkväll blev vi bjudna på middag, supergott och trevligt sällskap!!
Kan inte bli mycket mer avslappnat än när alla ramlar ihop på golvet efter maten och ligger och stirrar upp i altantaket... =)
-Lördag så myste vi runt nere på Hammarn med E´s familj och med lilla A, innan vi drog på kusinträff.
Årets kusinträff blev rolig och trevlig, men lugn, vid tolv gick alla och la sig!!!
Och sen sov vi som stockar!! Tror bara att det var E som sov åtta timmar, resten slog till på 9,5-10 timmar!!
-Söndagen så käkade vi frukost och städade undan i stugen innan vi for ner på Hammarn igen, och tills E´s föräldrar som bjöd på kams och köttfärspaj!!
Supergott var det, åt kams så det stod ut igenom öronen, och köttfärspaj, och så avrundades det hela med jordgubbar, maränger och grädde!! Sen behövdes ingen middag...
Jag och E for hem med planen att göra ingenting, ochd et gjorde vi inte först heller, mer än att slumra på soffan.
Sen fick vi ett ryck och sorterade all tvätt och plockade i ordning och dammsugade hela övervåningen!!!!
Hade ungefär lika mycket tvätt som sist, ni minns när jag inte hade några trosor kvar i lådan...
Det hade jag inte nu heller...
Så det kändes som en stor sten som lyftes av axlarna, att ha det gjort!!
La till och med undan vinterkläder, som jag inte orkat göra tidigare!!
.
Sen blev det soffan för resten av kvällen, vi hade hyrt två filmer, ingen var särskilt bra...

True grit var den bättre av de två i alla fall, Season of the witch var riktigt dålig...
.
Ikväll blir det ändra gräsklippning eller konsert på Qul i backen, får se hur det känns ikväll.
Ska cykla hem först i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback