Dag 300!!!

300 dagar!! Snart ett helt år sedan jag började..
Shit pommes frites...
.
Och hur firade jag detta??
*Joggade skidspåret, 28 min tog det, och jag joggade hela tiden, förutom ett litet stopp för att knyta skosnöret som gick upp!
Tänkte att kondition blev bra idag, då det blev styrka igår.
*Sen så har jag klippt gräset hos U, och det måste räknas som träning!!
Det tog kanske 4 timmar, med en handjagare, i nästan knähögt gräs...
Jag har slitit... Så några kalorier måste jag ha förbränt!!
.
Jag är ju dessutom ledig en dag till imorgon!!
Wiihoo, snack om nöjd över det beslutet!
Är ju tisdag, så egentligen vilodag, men nu när man är ledig vill man ju som passa på att träna!
Kanske kör lite mer konditin eftersom det är styrketräning på onsdag, om jag går.
Vi får se hur det känns imorgon.
.
Nu ska jag i alla fall sova gott!!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback