Dag 302

*Cykla till och från jobb. Oerhörd värme!! Svetten rann när jag landade hemma!!
Det tog inte så mycket längre tid är tidigare, nån minut kanske, men växlarna låg på 5 och 3... Så det gick inte lika lätt som sist!
*Styrketräning hemma. Körde mage, axlar, skuldror, rygg idag.
.
Egentligen är det ju träning på hotellet men jag tror att jag tagit sommarlov från det!
Känner inte alls för att ställa mig därnere, och det är så otroligt skönt att få styra över sin egen tid!!
Inte för att nån tvingat mig att gå tidigare, men man blir ju liksom styrd av såna aktiviteter.
Då måste man skynda sig hem för att hinna äta middag innan 5, annars är man för mätt för att träna, sen far man vid tjugo i sex, och sen är man inte hemma före halv åtta, och så ska man duscha, sen hinner man ju inget mer!
Nu har jag ju tränat hemma, och ska strax äta middag, och en dusch, sen är jag ju klar, och kan ägna resten av kvällen åt vad jag vill!
.
Men eftersom jag just köpt ett klippkort så hoppas jag att jag till hösten kommer att vilja träna igen!!
.
Nähä, middagen piper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback