Dag 305 och 307

Var ju ut och sprang i lördags, men har inte antecknat det!
Det måste göras!!
*Jogging 32 min!! Personligt hemmarekord!! Dock gick jag drygt fem minuter ungefär halvvägs, men resten joggade jag! Jag tog skidspåret plus en runda runt Kolldens, eller hur det nu stavas!
Härligt att orka lite länge, men jag var lite trött, därav gåingen i mitten, men då blev det ju en längre sträcka istället!
.
Idag då:
*3x10 min crosstrainen
*3x15 armhävningar
*3x1,5 min planka
Varvade de tre. Sen när jag gjort det körde jag
*3x15 rodd
*3x15 flyes
*3x12 axelpressar
.
Shit vad axlarna var slut sen!!
Nu blir det duschen, fika i soffan och kanske bara för att tillfredställa lite av längtan till hösten, krypa ner under en filt och tända ljus!! Låtsas-höst-mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback