Dag 311

Jag har inte riktigt utfört hela dagens träningspass...
Men risken är att jag inte orkar skriva senare, så jag gör det i förebyggande!!
.
*Cykla till coh från jobbet har jag gjort i fall!
Gick lite tungt, men är fortfarande trött... så...
Växlarna var allt mellan 7 och 3, men sista biten på 5:an, så det var inte helt hopplöst.
Så till nästa aktivitet
*Cykla denna sträcka:
Från Pålgård till Mellanmon!!
Måste ju nån gång utöka mitt cyklande tänker jag, och det känns som en lagom sträcka!
Det enda jag gruvar mig för är sista biten, ni ser från den röda pilen är det BARA uppför!!
Inte bara på bilden, utan i verkligheten oxå!! Rejäla uppförsbackar!!
Men men, det går ju faktiskt att gå!!
.
Nähä, dags att dra så man kommer fram nån gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback