Dag 319, 320 och 322

Ojoj, blir dåligt med träning nu!!!
Dag 319
*Promenad till Momma
.
Dag 320
*Lugn promenad Grisrundan
.
Dag 322
*Lite raskare promenad grisrundan.
.
Imorgon ska jag nog prova på att jogga lite, detta snor verkar ju inte vara på väg nånstans ändå!!
Känner att jag måste komma igång igen, innan jag slappar till alldeles...
.
När jag kom hem från dagens promenad så tog jag premiärdopp i poolen!!
Och premiärdopp för i år överhuvudtaget!
Lite kallt, men bara just när man doppade sig, sen var det rätt behagligt förutom allt gräs och alla döda kryp däri!
Hur slipper man sånt?!?! Vi har en håv, men hur mycket man än håvar så ligger det en massa kvar!!
.
Nu blir det sängen i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback