Hammarstrand - Lite vackrare än helvetet!

Sitter här hemma och blir enormt irriterad, och enormt ledsen över den otroligt dåligt researchade och kränkande artikeln som Aftonbladet publicerar idag.
.
Det är ju som ett skämt!!
"Rapport från helvetet", får man ens skriva så??
Helvetet?? Allvarligt; helvetet?? Det är ju löjligt!!
Hammarstrand - Lite vackrare än helvetet??
.
Och såklart är det inte bara en fråga om hur det ser ut, utan kanske mest om tillvaron, men nog kan jag tänka mig värre ställen på jorden: T.ex SAAB´s lönekontor på måndag, Grekland, Irak, Afghanistan för att inte tala om våran fantastiska huvudstad!
Är så arg så jag vet inte ens vad jag ska skriva, det är ju så löjligt så det är ju inte ens nån mening att försöka försvara sig!
Snacka om att bara vilja förstöra och kränka och nedvärdera människor och deras sätt att leva!
.
Staffan Heimersson, skaffa en helhetsbild och fakta innan du publicerar dina artiklar i framtiden!

Kommentarer
Postat av: ÄlgEva

Kan inte annat än hålla med dig. Förmodligen var han ute efter att skapa en diskussion men..... Att 10 % av Sveriges vattenburna el kommer härifrån nämner han bara i förbifarten. Vore bättre om han slog ner på systemet som inte stödjer glesbygdskommuner. Kommuner som trots allt inte vill annat än fortsätta leva. Jag lever och bor i denna bygd, som inflyttad, och tänker bo kvar!

2011-06-23 @ 13:31:21
URL: http://algeva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback