Jag ogillar!!

Dessa dagar när man slutar tidigt, och ambitionen är att hinna göra ALLT och i själva verket gör man INGET!!
Idag slutade jag kl 12.20, och tvätten har INTE blivit tvättad, kroppen har INTE blivit tränad, bloggarna har INTE blivit lästa, de sista blommorna har INTE planterats, kläderna har INTE lagts in i byrån, hallen uppe har INTE möblerats om i, golvet nere har INTE dammsugats, tröttheten har inte stillats med en sovstund...
.
Så vad ska jag göra resten av dagen då????
Lägga mig och sova nu??
Forsätta göra inenting och få ännu mera ångest??
Träna och strunta i huset, som vanligt??
Fast jag har lite ont i halsen, så träning kanske inte är någon bra idé...
.
Suck....
.
Är detta dagens i-landsproblem då?
.
Så vad HAR jag då egentligen gjort??
-Fördrivit tid till besiktningen av Jeepen. (Druckit kaffe på dIVA)
-Besiktat jeepen.
-Ätit "mellis". (På Brödbiten och fördrivit en hel del onödig tid, lockade även dit C och lilla T!
-Rensat lite skräp ur poolen.
-Kopplat ihop pumpen till poolen och startat den.
-Plockat in tvätt som hängt ute MINST en vecka.
-Tillfälligt lagat sitsen på gräsklipparen.
-Påbörjat matlagningen.
.
Så egentligen har jag ju gjort en del...
Bara inte det mest nödvändiga...

Kommentarer
Postat av: Maria

Nä men kanske det viktigaste!!! : Njutit av livet med fika å vänner! Nu tycker jag du ska träna, åtminstone en timmes promenad så slipper du ångesten över det, kanske tom blir piggare å får nåt av de andra gjort! Å sen sätter du din sambo i arbete :-)

2011-06-21 @ 17:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback