Sabotage!!!

Nån har kapat alla blommorna på mina tagetes!!!
Detta är heelt sant!!
Jag planterade ju de i helgen, sen har de stått i krukorna på bron, medans jag väntat på järnnätterna, inte riktigt vågat ställa ut de, men idag när jag satte mig i soffan därute så ser jag att det ligger en massa bald mellan krukorna, och upptäcker att nån; fågel?? mus?? människa?? katt??, brytit av alla tagetes som blommar!!
Hur sjukt är inte det?? Och tråkigt!!
Titta!!
Hmm, hur knasigt som helst!!
Som tur är så är det mest planten som är kvar i plastkrukorna som blivit drabbade, inte det jag har planterat. Får se om de repar sig, det var ju de jag tänkte ge bort!!
.
Nu ska jag i alla fall klippa gräset, och sen ställa ut allt där det ska stå, får vi se om det blir nåt mer sabotage, eller omd e får vara i fred då!!
.
Annars har jag hunnit med en joggingrunda på morgonkvisten!
Vaknade vid åtta och tänkte att om jag ska ut nåt idag så får det nog bli på morgonen, annars avlider man väl i värmen!! Så då sprang jag, trots att det redan då var +20 grader i skuggan!!
Fick dessutom ett jätteskavsår UNDER foten!! 
Fick ju det på Vårruset oxå, fast på bägge fötterna...
Måste nog snart köpa nya gympadojor!!
.
Nähä, ut i solen nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback