Dag 204

*60 min budy pump.
Men nåt hände lite drygt halvvägs in i programmet.
Jag fick....yrsel?? Lite skakis... Yr... Hur konstigt det än låter så fick jag som ett lock i ena örat, som en stund senare, när det kändes som om läget stabiliserades, släppte... Lite otäckt. Tänkte avbryta, men så tänkte jag att jag provar och ser om jag orkar, och förutom en konditionslåt, som jag gick istället för hoppade, så lyckades jag ta mig igenom resten av passet, även ALLA utfall, som i en dimma.
.
Kändes som om det kanske var magen som vred om eller nåt, fast det har inte hänt nåt efter det..
Alltså inga akuta toalettbesök eller så.
Mystiskt.
Trött och stirrig blev jag i alla fall, fast efter ett bad med E och en apelsin så känns det lite bättre.
.
Hoppas för allt i världen att det inte är nån magsjuka, jag ska vara frisk, och jag ska vara ledig och jag ska vara pigg!!
Så de så!
.
Hörs imorgon!
.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Maria

Blodsockerstatus???? Eller förkylning på G? Då fick jag alltid lock för öronen när jag tränade pump/spinning förut!

2011-03-02 @ 21:42:20
Postat av: Helena

Jag åt middag en timme innan passet, så blodsockret borde det inte ha varit, men det kändes lite så. Hjärtklappning och så..

2011-03-03 @ 07:43:23
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback