Dag 205

*3,7 dåliga km på skidor
*Drygt 3 km promenad.
.
Feeling inför morgondagens vägning??
Nja, med smörgåstårta och dammsugare till lunch, och ingen "maximal träning" på hela veckan så känns det inte så bra.
Har mest blivit nå halvdant känns det som, ingen riktig vila och heller ingen riktig träning..
Och då blir det bara som en ond cirkel, jag vill inte vila helt en dag, då det känns som att jag inte tagit ut mig, och så tränar jag lite då, eftersom jag vill göra nåt, men har tränat i flera dagar så man orkar inte göra nåt helhjärtat.
.
Näe, imorgon ska jag tvinga mig själv till ordentlig vila.
Det har slutat blåsa, så jag hoppas det håller i sig tills imorgon, och sen på lördag blir det stenhårt!!
Och om det inte är nå bra skidföre så är det kanske läge att ta på sig springskorna?!?!
.
Kanske lite morgonyoga imorgon, men det räknas som återhämtning istället för träning tror jag!
.
God kväll!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Jag tar med mig gympaskorna så tar vi en runda!

2011-03-03 @ 22:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback