Dag 206

Åh, vad det känns bra idag!!
.
Har precis:
*Gått/sprungit i intervaller, ca 2 km.
*Sprungit i uppförsbacke, 8 gånger (för er som vet var vi bor så var det uppförsbacken från vägen upp till Boström)
Tänkte 5 först, men var lite osäker om det var för mycket, då det var så länge sen jag sprang. Sen så sprang jag 8!! Och var inte helt slut heller, men eftersom det är Zumba ikväll oxå, så känns det OK att ha lite kvar att ge! Dessutom tog jag andra vägen hem sen, och sprang även uppför den backen, sen var jag rätt trött!
*3x10 arm hävningar
*3x1 min hoover
*100 steg i taket.
.
*OCh så blir det ju ca 1 timme Zumba ikväll då!
.
Nu blir det en lika god frukost som igår!!

Kommentarer
Postat av: therese färdigh

Ska också iväg ikväll och pröva på, vi var bara 73 anmälda, måste vara rekord här på byn...

2011-03-04 @ 12:07:27
Postat av: Helena

Vad kul!! Oj, ja det måste vara rekord!! Får vi plats??

2011-03-04 @ 12:34:43
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback