Dag 228

*Promenad Grisrundan, fast över lägdorna på skaren, så det blir lite kortare.
35 minuter tog det i alla fall. Riktigt härligt i en strålande morgonsol!
*2 km joggning, samma runda som sist. Vet inte hur lång tid det tog, men det kändes nästan jobbigare idag.
Och så lite styrketräning..
*3x12 axelpressar
*3x15 tricepspressar/sida
*3x12 bicepspressar
*3x12 breda benböj, med 5kg vikt
*3x15 flyes, varav de sista 15 med "uppvändning"
*3x15 vadpressar
*2x10 marklyft med enkel rodd
*3x15 marklyft
*3x10 bänkpress, dock med hantlar=svårt och ostadigt...
Och det kändes inte helt rätt att inte ligga på en låda, utan direkt på golvet...
*3x3 armhävningar på tå! Känns inge lättare än...
*3x1 min planka
*100 steg i taket
*Stretch
.
Oj, det blir mycket på lördagar..
Men nu är det gjort! Och promenaden blev bara en extra bonus, för jag ville njuta i morgonsolen så länge som möjligt. Tänkte ut och jogga då, men det går ju så fort, ca 20 min, nu njöt jag verkligen av det fina vädret istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback